Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Reklamacje i zwroty

UWAGA ! 
Zwroty oraz wymiany prosimy wysyłać na adres:
E-Stil Piotr Barański
Orkana 34/30
42-229 Częstochowa

Od 14.06.2019 do 24.06.2019 z powodu urlopu paczki maga być awizowane. Wszelkie odstąpienia od umowy proszę wysyłać w tym okresie na adres mailowy. 

Przepraszamy za utrudnienia. 

Formularz zwrotu do pobrania TUTAJ

 

Reklamacje, Rękojma

1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad
fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem
Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
2. Jeżeli Towar ma wadę Klient może:
a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od
Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez
nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy
na wolny od wad albo wadę usunie.
Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już
wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca
nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od
wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego
przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na
wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia
wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową
w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo
wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem
proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności
kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj
i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę
niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób
zaspokojenia.
b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo
usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar
wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie
bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta,
jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru
wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub
w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do
zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych
kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany
dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta
będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.
4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna
zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru
Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na
wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie 
może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu
pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy
sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady
Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub
usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub
złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą
bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia
wady.
5. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy
sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres
Sprzedawcy.
6. Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego
reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji
związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
7. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku
z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą
elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona
w formie elektronicznej i przesłana na adres estil.sklep@gmail.com.
W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego
problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie
14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@e-stil.pl lub telefonicznie: 1. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

(Wszystkie zwroty oraz wymiany produktów, prosimy nadawać rejestrowanymi przesyłkami.)

 

1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może
w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od
chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta.
Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy
oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na
formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na
Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: Formularz odstąpienia. Do
zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego
upływem.
3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za
niezawartą.
4. Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży
zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie
14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od
Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego
płatności, w tym koszt Dostawy. Sprzedawca może wstrzymać się ze
zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania
z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania
Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
6. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób
dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy
oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do
zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
7. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak
nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od
Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie
Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
8. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty
zwrotu Towaru.
9. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym
trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach
zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.
10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru
będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza
sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania
Towaru.
11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego
sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie
zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego
z żadnymi kosztami.

 

 

Bestsellery
SUKIENKA MERCEDES BŁĘKITNA
SUKIENKA MERCEDES BŁĘKITNA
299,00 zł
SUKIENKA MERCEDES BIAŁA
SUKIENKA MERCEDES BIAŁA
299,00 zł
SUKIENKA MAXI BUGATTI BIAŁA
SUKIENKA MAXI BUGATTI BIAŁA
349,00 zł
SUKIENKA BUGATTI KRÓTKA BIAŁA
SUKIENKA BUGATTI KRÓTKA BIAŁA
299,90 zł
SUKIENKA MERCEDES MAXI CZERWONA
SUKIENKA MERCEDES MAXI CZERWONA
349,00 zł
OZDOBNY PASEK
OZDOBNY PASEK
30,00 zł
SUKIENKA AURELIA SZARO-RÓŻOWA
SUKIENKA AURELIA SZARO-RÓŻOWA
229,00 zł
SUKIENKA MERCEDES MAXI CHABROWA
SUKIENKA MERCEDES MAXI CHABROWA
349,00 zł
SUKIENKA MAXI BMW MIĘTOWA
SUKIENKA MAXI BMW MIĘTOWA
299,90 zł
SUKIENKA DAGMARA KRÓTKA SZARA
SUKIENKA DAGMARA KRÓTKA SZARA
299,90 zł
SUKIENKA MAXI DAGMARA SZARA
SUKIENKA MAXI DAGMARA SZARA
339,00 zł
SUKIENKA VICTORIA SZARA
SUKIENKA VICTORIA SZARA
299,90 zł
SUKIENKA AURELIA GRANAT-ECRU
SUKIENKA AURELIA GRANAT-ECRU
229,00 zł
SUKIENKA MAXI DAGMARA BORDOWA
SUKIENKA MAXI DAGMARA BORDOWA
339,00 zł
SUKIENKA LIDIA CZERWONA
SUKIENKA LIDIA CZERWONA
299,90 zł
SUKIENKA MAXI PAMELA SZARA
SUKIENKA MAXI PAMELA SZARA
329,00 zł
SUKIENKA KSENIA BRZOSKWINIA
SUKIENKA KSENIA BRZOSKWINIA
229,00 zł
SUKIENKA MERCEDES SZARA
SUKIENKA MERCEDES SZARA
299,00 zł
Produkt tygodnia
SWETER KARDIGAN W PASY SZARY+JASNY NIEBIESKI S7431
SWETER KARDIGAN W PASY SZARY+JASNY NIEBIESKI S7431
79,90 zł 59,90 zł
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl